1) Berusaha dengan sedaya upaya memberi perkhidmatan pendidikan yang memuaskan kepada anak-anak didik kami sepanjang masa persekolahan
2) Memberi perkhidmatan dan layanan mesra kepada setiap tetamu dalam masa 15 minit
3) Memberi maklumat-maklumat kepada pihak-pihak berkenaan yang memerlukan dalam masa 1 minggu selepas tarikh yang diterima atau sebelum tarikh yang ditetapkan
4) Dalam kes-kes disiplin dan pembelajaran yang serius, kami hubungi ibu bapa dalam tempoh tidak lewat dari 3 hari
5) Semua aduan diberi perhatian dengan segera dalam tempoh 1 minggu atau sebelum tarikh yang ditetapkan
6) Memberi perhatian dan tindakan segera terhadap kes-kes kemalangan dan sakit pening dalam kalangan anak-anak didik kami yang berlaku di dalam kawasan sekolah
7) Mengamalkan tatacara kawalan disiplin yang sesuai dan adil untuk anak-anak didik kami sepanjang masa persekolahan
8) Bersedia dan mengaturkan perbincangan dengan ibubapa mengenai kemajuan pendidikan anak-anak mereka sekurang-kurangnya satu kali setahun
9) Sentiasa menerima cadangan dan pandangan yang positif untuk mempertingkatkan prestasi perkhidmatan dan kecemerlangan pendidikan di sekolah sepanjang tahun